Lieve klanten

Het is weer zo ver. 

Wij moeten de deuren sluiten tot minstens 13/12/2020. We begrijpen deze keuze, maar we gaan jullie allemaal ongelofelijk missen. 

Wij namen ondertussen even tijd om alles te bespreken en zetten voor jou graag enkele praktische mededelingen op een rijtje:

1. Bestaande afspraken:

Mensen die een afspraak hadden voor 13/12/2020 worden via mail verwittigd dat deze niet kan doorgaan. Zij moeten zelf een nieuwe afspraak vastleggen, er worden geen afspraken automatisch verzet.Wie reeds een afspraak had NA 13 december, deze blijft behouden in onze agenda. Hiervoor hoeft u zelf niets te ondernemen. 

2. Nieuwe afspraken:

Iedereen kan vanaf dinsdag 3 november (morgen) een nieuwe afspraak maken te beginnen van dinsdag 15 december. Hoe? Via de online tool te vinden op onze website, Facebook en Instagram of telefonisch (op weekdagen van 9.00u – 13.00u) Wij hopen dan weer aan de slag te mogen gaan. Indien er besloten wordt de sluiting van winkels te verlengen, kan het zijn dat ook deze niet door kan gaan. Hou hiervoor steeds je e-mail, onze website en social media in de gaten.

3. Doe-het-zelf kleurpakket:

Net als vorige keer kan je bij ons terecht voor kleurpakketjes om je uitgroei zelf thuis bij te werken. Dit is steeds op afspraak gezien we jouw persoonlijke kleurformule gebruiken en de kleur dan zo snel mogelijk moet worden toegepast. Een kleurpakket bevat: wegwerpmateriaal zoals een handdoek, handschoenen, mengpotje, kapmantel, jouw persoonlijk kleur, een handleiding voor toepassing, de juiste shampoo en verzorging en een borsteltje (dat we vragen terug te bezorgen).

Voor wie kan dit? Dames met een volledige kleuring voor grijsdekking. Voor de dames met lokken en balayages kunnen wij een Gloss voorzien die ongewenste tonen neutraliseert, glans brengt en jouw uitgroeilijn zachtjes vervaagt. Zij kunnen hun uitgroei zelf niet bijwerken. Even volhouden dames! 🙂

4. Producten voor thuis:

Wij raden aan deze tijd ook te gebruiken om je haar extra goed te verzorgen. Gezien wij je wilde coupe even niet kunnen knippen is dit erg belangrijk. Indien je hiervoor de juiste producten wilt hebben, kan je deze ook bestellen. Wij kunnen het juiste advies geven via telefoon, e-mail, FaceTime, Instagram, Messenger, … 

5. Hoe bestellen?

Bestellingen van producten en kleurpakketten kunnen via telefoon (tijdens weekdagen van 9.00u – 13.00u) of via alle mogelijke socialen kanalen: e-mail, FaceTime, Instagram, Facebook Messenger, postduif, …

Om je bestelling te verkrijgen zijn er 2 mogelijkheden:

1. Solana Pick-Up (woensdag en vrijdag van 16.00u – 19.00u) 

2. Levering aan huis (woensdag voor 16.00u)

ALTIJD OP AFSPRAAK

6. Tips & tricks:

Net als vorige lock-down willen wij er voor zorgen dat jullie ons niet vergeten. Daarom gaan we voor veel nieuwe video’s en berichten zorgen waarbij we jullie tips geven over producten, styling en zelfs een kijkje achter onze schermen. Volg ons dus zeker via Facebook en Instagram.

Heb je nog vragen over al deze info? Contacteer ons gerust. 

Verder willen wij jullie bedanken om sinds de heropening in mei zo massaal naar ons terug te keren. Jullie deden dit allemaal volgens de regels die wij moesten hanteren en zo zorgden we samen voor een veilige omgeving. Laten we dit vanaf december weer gaan doen! Hou jullie gezond en hopelijk tot binnenkort!

Lieve groetjes

Het Solana Haarteam.